Thursday, April 9, 2009

Tig Tag??

1. Bekas kekasih saya adalah :
# xde..bekas tupperware de la=p

2. Saya sedang mendengar :
# bunyi ujan vs bunyi musik kt lappy

3. Mungkin saya patut :
# start study utk final exam dri skg (malas gler!)

4. Saya suka :
# main SMS

5. Sahabat-sahabat baik saya :
# sangat nakal n suka merayau

6. Saya tak paham :
# nape soklan exam kt u sume susah2

7. Saya kehilangan :
# wit akibat dibelanjakan

8. Ramai yang berkata :
# senyuman ak manis (cm klako jek)

9. Makna nama saya :
# sempurna~ (sebb tu ske lgu sempurna)

10. Cinta itu:
# datang dri hati, xbolah dipaksa tp cinta yg satu hanya pada Allah

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
# tido??kui3

12. Saya akan cuba :
# menjadi org terkaya di dunia XD

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
# hakiki

14. Telefon bimbit saya :
# tergolek2 jatuh dri katil..hp ku~~(T_T)

15. Bila saya terjaga dari tidur :
# sy bukak mata la..pe lagi..kui3

16. Saya paling meluat apabila :
# pemandu kete bwk kete bwk lambat sebb borak2 ngn aweks die

17. Pesta/Parti adalah :
# saat mggembirakan bg mreka yg bminat

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
# panda!! (ske pnda..bulu die cmbesh)

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
# zaman kanak2 rebina

20. Hari ini :
# saya minum air 100 plus ag!! (addicted)

21. Malam ini saya akan :
# makan kat luar lagi

22. Esok pula saya akan :
# wat pe sy suke

23. Saya betul2 inginkan :
# sebuah camera dslr skg

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
# erk zit muncul ag..tekanan2~

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
# pusat membeli-belah yg menjual permainan XD

26. Makanan Barat atau Jepun :
# erm ske makanan Melayu walopn kdg2 telan gk mknn Barat

27. Bilik yang terang atau gelap :
# bilik yang lip-lap..woohoo~let's party!!

28. Makanan segera adalah :
# makanan yg selalu dimakan tp xbaek utk pale otak

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
# woi bukak pintu cepat!! (kt rumet ak)

30. Siapa yang anda nak Tag?
# followers
# sape yang terlebih rajin

No comments:

Post a Comment